onsdag 26 november 2008

tvättdag

Snart drar det igång på allvar, på lördag och framåt är jag fast anställd på JYSK. Eller blir jag det efter mötet på tisdag? jaja, det drar igång iaf!
Jag jobbade i måndags och det gick riktigt bra. Självklart fick jag ont i fötterna av att stå så länge, men det får man ta. Nya skor skulle inte sitta fel!
Det var väldigt fint i butiken och inne på kontoret var det helt ändrat. Rensat, städat och uttömt. Perfekt!
Jag hade tom fått ett eget fack med texten "Ansvarig hemtextil" på. Ja, det är just vad jag är, ansvarig för hemtextil. Det ska bli spännande att se vad det går ut på! :)

Idag tänkte jag scrappa lite, men jag har ingen inspiration. Jag har inte gjort en layout sedan den 19 oktober, det är över en månad sedan! Illa!
Nu i helgen är det Cybercrop på AOS så då hoppas jag att blockeringen släpper. Då vill jag vara med och skapa! :)


Klockan 9 steg jag upp imorse och en kvart senare kom Mattias hem. Han ville att jag skulle följa med på Dackås och äta en räkmacka. varför inte?
Jag hade ju inte de snyggaste kläderna på mig eftersom jag har haft en tvättdag idag, men det fick gå. Inte så kinkigt!
Efter det drog han med mig in på Centrumhuset en stund.
När jag kom hem igen var det bara att bege sig ner i tvättstugan och tvätta. Nu är två maskiner klara, väntar bara på att kläderna ska torka i tvättrummet!
Runt 11 hämtade Mattias mig igen, då åkte vi till Bangkok kajen och åt thaibuffé! Mattias är ensam idag, Näsman var på en skola i Sundsvall och spelade med sitt band. Därför känner han sig lite uttråkad och ville ha sällskap. Gärna för mig!

Nej, nu ska jag banne mig få till en layout, eller åtminstone ett julkort!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: