lördag 1 november 2008

Superhalt!

Vet ni hur halt det är ute?
Isgata!
Imorse gick jag till JYSK eftersom vi fortfarande inte har några vinterdäck. Det tog tid, det var kallt och det var halt. Det som var positivt var att det gav motion och frisk luft!
Jag slapp gå hem, Pelle och Mattias hämtade upp mig. Snällt :)

Imorgon kommer jag få gå både dit och hem!
Inget som känns lockande, men det är sådant som måste göras.

Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på ljud ifrån fyra olika datorer. Från min kommer det vanligt dataljud, från de andra tre är det spelljud från Warcraft. Ett spel som förövrigt verkar vara riktigt töntigt! Eller, det kan nog bero på vilket humör man är på!
Det ser nog lite fånigt ut om man skulle gå förbi vårt fönster och titta in. Mattias och jag sitter vid våra datorer och Jesper och Pelle sitter vid varsin dator på vardagsrumsbordet. Ett LAN-hak, eller vad kallas det? Jag är inte i branschen!


Jag skulle egentligen ha gått ut med mina kära väninnor idag, men jag har noll lust! Jag har för det första ingenting att dricka och för det andra känner jag mig matt och trött!
Det jag känner för allra mest är att scrappa. Det finns så mycket utmaningar uppe just nu! Tyvärr orkar jag inte med det, dessutom vill jag vänta tills mina PRO-markerpennor kommer hem. Hoppas de gör det snart :)
Det vore skönt att ta ett bad också, men vad skulle de andra tycka om det?
Att jag ockuperar badrummet!


Nu ska jag läsa en tidning så ni får klara er utan mig ett tag!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: