tisdag 4 november 2008

räkning!


ja, då sitter man på cul igen. Som vanligt har jag fastnat och väntar på att någon ska hjälpa mig. Tyvärr har de lärarbyte nu så jag får vänta en halvtimma på att nästa lärare ska komma. Jag kan ju alltid passa på att äta min banan och dricka vatten under tiden. Och tänka på mattias! Han är nämligen hos tandläkaren just nu. Hoppas allt går bra så att det inte kostar en massa pengar. Vore inte så roligt nu mitt i bilförsäkring och vinterdäck! Om man skulle ta och vinna en miljon? Det vore inte fel just nu! Eller om någon skulle vilja skänka oss det? Ni är varmt välkomna hem till oss med ett bidrag. Funkar lika bra att sätta in dem på kontot. Ni väljer själva!

1 kommentar:

Andreas sa...

Alternativt nyttjar du tiden till att antingen åter läsa introduktionen till det kapitel du arbetar med, eller till att läsa nästa. Framgång nås genom att använda dagens alla små tidshål till nyttiga saker! Faktiskt.

För övrigt är jag mycket glad att du pluggar!

Bror