söndag 9 november 2008

Fars dag!

Japp, idag är det alla fäders stora dag!
Inatt gav jag Mattias paketet från Mini. T-shirten passade perfekt och var fin på. Mini hade gjort ett bra köp ;)
Vad tycker ni, har han inte lyckats bra med att slå in paketet också? ;)



Jag ringde hem till pappa tidigare idag. han hade ju öppnat sitt paket redan på fredagen den lille busen. De hade det bra, skulle städa hela huset. Inte en jätterolig sak att göra kanske. Men absolut nödvändigt ibland!


Runt 15 i eftermiddags åkte vi hem till Larsis. han fick sin present och sedan pratade vi lite om eventuella jobb. Vem vet hur det hela kommer sluta? :)

Här är paketen pappa och Larsis fick. Pappa fick den lilla "lådan" till vänster och Larsis fick glasburken. I "lådan" ligger 8 te-påsar, likadana som dem i burken. Pappas present hade jag jobbat lite extra med. det är ju faktiskt MIN pappa :) <3

Efter att vi hade varit hos Larsis åkte vi hem till Mattias mamma. Hon skulle klippa håret på Mattias och ville bjuda oss på middag. Inte oss emot!
För första gången i våra liv åt vi grönkålssoppa, mycket gott!

Nu är det dags att sova tror jag. Känner mig så himla trött!

Jag tänker på dig far,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: