lördag 18 oktober 2008

En dag i Sveden!

Idag har jag, Mattias och Mini varit ute i Sveden. Vi hjälpte Larsis med att ta upp och vända på båten. Vintern är på väg!
Det stör mig att jag glömde kameran hemma, det hade blivit fina höstbilder på Minis annars! Solen sken och det var ett underbart höstväder idag! En riktigt fin dag!
Som vanligt klättrade Minis upp i ett träd så vi fick klättra upp på stege och ta ner honom. Det hör liksom till!
När ska han lära sig?


Just nu väntar jag på att Mattias och Larsis ska komma hem hit. Vi ska äta pizza (kebab för min del) och efter det blir det drinkprovning. Hoppas vi lyckas med drinkarna, vore onödigt att "slösa" så mycket sprit annars ;)
Om en vecka blir det Ålandskryssning så då ska vi väl fylla på i förrådet :)
Jag har inte berättat om kryssningen va?
Larsis fyller 50 då så vår present till honom blir en kryssning. Han behöver komma bort ett tag :)

Nej, nu måste jag duka fram bestick, de kommer när som helst!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Arvet sa...

Hej vännen!
Vill du veta vad gamla faster och kusin Sara har hittat på under hösten?
Titta in på http://skrotboken.blogspot.com så får du veta. Glöm inte prenumerera, det kommer mera var dag.
Vill du ha mer info så får du gärna maila eller PM;a mig.
Kram Bi