onsdag 1 oktober 2008

Bullar, bullar och åter bullar!

Det blev bakning!
Har ni provat att baka ihop med en katt någon gång?
Jag provade idag, det gick sådär. Minis ville vara med precis hela tiden och precis överallt!

Fler bilder finns, som vanligt,HÄR!

Nu ska plåtarna med äppelbullar och med vaniljbullar in i ugnen, sedan är allt klart!
Det blev:
-Kanelbullar
-Äppelbullar
-Vaniljbullar
-Jitterbugg

Kan ni tänka er att jag bakade Jitterbugg ändå?
Förra gången jag gjorde det lovade jag mig själv att ALDRIG mer göra det. Det är så kladdigt och pilligt. Inget roligt alls. Jag gjorde det bara för att det är Mattias favoritkakor. Jobbigt att han har en bakmamma som gav honom sådana kakor. Varför kan inte favvokakan vara en vanlig sockerkaka? ;)

Jag känner ett trängande behov av att ringa hem till mamma och prata lite. Problemet är bara att jag inte vet vilken dag eller tid de kommer hem från Tunisien. De åkte för exakt en vecka sedan så de borde komma hem som imorgon. Tror jag iaf!

Nej, nu ska jag köra in lite bullar i ugnen ;)
(komisk som jag är :P),
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: