torsdag 18 september 2008

på resande fot!


Just nu sitter jag på tåget, passerade precis södertälje. Det känns tråkigt att lämna mamma och pappa, men samtidigt skönt att komma hem. Nu vantar ca 30 minuters väntetid på stockholm station och sedan tåg mot hudiksvall. Skönt att åka x2000 måste jag säga. Dyrt, men skönt! det är en konstig känsla i min kropp, jag vet inte om det är illamående eller enbart huvudvärk. Jag tog en alvedon nyss och hoppas på att det går över. Vem vet, det kanske hjälper med att dricka ramlösa balans? Den är inte direkt god måste jag erkänna, smakar ungefär som en c-vitamin tablett som man löser upp i vatten. Man måste ju prova iallafall. Eller? Andreas, jag ska ta hand om din huvudstad ett tag åt dig nu. :) visst är min nya scarf fin!(tack mamma). Hej hopp!

Inga kommentarer: