fredag 26 september 2008

Myspys!

vad tror ni om det här?
Mattias kommer hem efter jobbet och får en kall öl i handen. I badrummet är badkaret redan fullt av vatten och skum. Tända ljus finns också!
Där ska han få vara ensam och koppla av efter en hård arbetsvecka!

Samtidigt står jag och gör klart det sista på maten.
Förrätt: tzatziki med bröd att doppa
Varmrätt: Kyckling med grillad paprika och mozzarella
Efterrätt: Tropiska frukter att doppa i olika sorters choklad.

När han kommer upp ur badet står maten uppdukad i vardagsrummet. Vinet är upphällt och det är klart att äta!

Ja, sen får vi väl se vad han tycker om det här, men jag gillar idén :)

Nej, nu måste jag fixa håret och klä på mig, sen måste ICA få ett besök av mig!

Planerad,
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter supertmysigt! Hoppas verkligen Mattias uppskattar det du gör för honom och att han grö detsamma för dig! Det är du värd!Love U! Kram Martina

Andreas sa...

Kära syster! Jag kan bara instämma i det andra systern säger; det låter supermysigt och jag hoppas verkligen att Mattias uppskattar att du anstränger dig så för honom ;).

Idag har jag, som vanligt, ägnat mig åt mina tecken och så har jag försökt prata med lite kineser. Det gick sådär.

Kram!