söndag 28 september 2008

Lugn söndag

Idag har jag och Mattias tagit det lugnt hela dagen!
Han har suttit vid datorn och jag har legat i soffan och kollat på TV. Det finns verkligen inget att se på TV, jag längtar till alla premiärer nästa vecka. Underbart att alla börjar på samma vecka :)

När vi kände oss hungriga ringde vi till China kök och beställde mat. Jag åt kyckling med blandade grönsaker och Mattias åt någon slags kycklingspett med jordnötssås. Mycket gott!
På Ica köpte jag både sourcream and onion- och dill&gräslökchips med tacodip och en stor cola. Nu ska det kalasas! En riktig flötkväll!
Till det ska vi kolla på 27 dresses. Jag vet att det är lite underligt att jag inte har sett den tidigare, men nu är det dags!
Jag har hört att den ska vara bra så jag hoppas att det stämmer!
Mattias vill alltid se thrillers eller actionfilmer, men nu fick jag bestämma. Det blev en romantisk tjejfilm, Mattias kommer njuta :)
Vem vet, han kanske gillar den? :)
Nej, nu är det dags för "fest"!

Lugn och harmonisk,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: