onsdag 3 september 2008

En märklig syn på Trädgårdsgatan!

För alla grannar som har undrat (och alla som åker förbi) kan jag meddela att badkaret som står nästan ute vid vägen är vårt gamla! Haha!
Ganska komiskt när jag gick förbi där igår och fick syn på det!


Nu har jag jobbat två dagar, stängning båda dagarna. Samma sak imorgon och på fredag - stängning!
Vet ni hur jobbigt det är att komma hem 19:30 varje dag och nästan gå och lägga sig direkt? Som tur är börjar jag ganska sent, men ändå! När ska jag kunna umgås med Mattias och Mini?

Det har iaf gått bra idag!
Jag har fixat min badrumsavdelning så nu är det nästan klar. Ska bara rätta till några tvålpumpar! Imorgon ska jag gå på tygerna, de måste städas upp. Det ligger tygbuntar överallt känns det som!
Om jag hinner vill säga, det kommer varor imorgon! 47 pall sa P-O att det var, hoppas det inte är så mycket plock. jag vet av erfarenhet att det kommer ta lång tid att få upp allt på hyllorna när det är så mycket. Tur att "Mjukis" (vårt lilla lager) nästan är tomt så att man kan få in lite där!
Tror att jag skulle behöva sova nu så att jag är laddad inför morgondagen!

Jag är så avundsjuk på Therese just nu!
Hon är i Turkiet den här veckan. Tänk om man skulle kunna åka iväg på en resa och njuta. Härligt!
Jag och Mattias planerar ju en resa, men vi får se var vi hamnar och när vi åker. Svårt att veta med jobb och sådär.
Det ska bli av iaf, det har jag bestämt! :)

På fredagkväll kommer mamma, pappa och farmor hit. Förhoppningsvis lilla Ullsan också! <3
Det ska bli superskoj att träffa dem igen.
Jag bokade bord på Texas på lördag för 6 personer så nu ska det ätas. Kul att Larsis ville med också!


Till "A" som skrev en kommentar om min outfit: nej, jag har ingen bild på den. Andra tog kort på mig, men inte jag själv tyvärr. Får väl klä på mig allt igen och fota för din skulle, vem du nu är :)

Nej, nu är det dags att krypa till kojs!

Godnatt,
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag tänkte jag å att det var ert badkar. :o) När får man komma på kalaset på söndag? För jag är väl bjuden? Vavava? :o) Jag förväntar mig en inbjudan med tid och lämplig klädsel. MINST på sms. Gärna i pappersform! ;) Fast tänk gärna på att jag varit på EK dagen före och kanske är lite trött i stampfoten, så jag kanske inte orkar fixa mig så hemskt mycket...

Carin Lindgren sa...

Ser fram emot att se er i morgon Jag kan sova i badkaret så kan ni lätt väcka mig
Kram Farmor