måndag 29 september 2008

Dålig dag!

Den här dagen blir bara bättre och bättre!
Nu tittade jag i reklambladet från Elgiganten och såg att dammsugaren vi köpte för 1295 kronor i lördags nu har gått ner till 990 kronor idag!
Jag blir deprimerad!
Jag ringde till Elgiganten och hörde om de hade någon prisgaranti, det hade de! Problemet var bara att jag inte kunde hämta ut mellanskillnaden i Hudiksvall utan jag var tvungen att åka till Sundsvall. Det gör jag då inte för 300 kronor!

Sådana här gånger älskar jag JYSK där man får byta varan i vilken stad/butik som helst! bra grej!

Jag har varit lite duktig idag iaf!
Jag har slängt alla kartonger och burit ner massa saker i förrådet. Nu plockar jag ihop kläder, rättar till kuddarna i soffan och diskar. Om ca 30 minuter ska jag tvätta handdukar och sängkläder. Lite städat ska det nog bli trots allt!

Kan inget bra hända snart,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: