tisdag 12 augusti 2008

Löst!

Sådär!
Efter ett samtal med Torbjörn (vice hyresvärd) löste det sig!
Jag bröt strömmen och efter ca 5 minuter knäppte det till och luckan gick att öppna. jag fick ut sjöblöta lakan som jag inte ens vet om det är rena. vem vet, de kanske bara har blivit sköljda i vatten? De luktade inte sköljmedel så jag får nog tvätta om dem vid tillfälle. De lär få vara i tumlaren i ca 2 timmar nu. Irriterande!
Torbjörn sa att det var fel på maskinen, att den inte tog in tillräckligt med vatten. det skulle komma en reparatör som imorgon!
Nu är det iaf löst!

Med posten kom även lite scrapbookinggrejer, så istället för att städa ska jag scrappa. jag tycker att jag behöver lite avkoppling efter den här omtumlande och hektiska dagen. Dagen som precis har börjat egentligen!

Grattis Jessica och josefine på 20 års-dagarna!
Se till att inte köpa för mkt alkohol på Systemet ;)

Trött,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: