onsdag 16 juli 2008

Pubmacka?

Just nu skulle det vara så himla skönt att bara få sova en stund!
Jag jobbar som en galning, och de dagar jag är ledig är jag ute i Sveden och plockar jordgubbar!
Det tar på kroppen vill jag lova!
Minis ligger helt utmattad i soffan just nu, sover som en stock. Han trivs som fisken i vattnet där ute där han kan springa i gräset och klättra i träd. Tur att han kan få göra det ibland, kan inte vara superroligt att sitta i en lägenhet hela dagarna!

Ikväll funderar vi på att gå ner på Bockarna och köpa oss varsin pubmacka!
Mattias brukar säga att de är SÅ goda, måste väl prova jag också!

Igår fyllde Cissi 20 år och idag fyller Jenny. Jag skickade ner paket på posten, undrar om Jenny har fått sitt? Jag skickade till hennes föräldrar eftersom jag inte vet hennes adress. de bor ju i en temporär lägenhet medan den nya ska göras iordning. Lustigt!
Ska ta och ringa till henne om ett tag, lika bra att säga grattis :)

Här hemma är väl allt som det brukar, vi sitter vid våra datorer, diskbänken svämmar över, tvättkorgen är överfull och dammet samlas på golvet. Måste ta tag i det där nu! Mattias har 4 veckors semester, men tror ni något blir gjort? nej!
Han är mycket ute i Sveden, men på kvällarna skulle han kunna ta tag i det tycker jag!
Jag får ju alltid städa de dagarna då jag har ledigt. jaja, får se hur det blir med den saken!

Nu ska jag vila vid TVn en stund, kanske scrappa lite?
Ha det så bra!

Trötthet är ett faktum,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: