söndag 15 juni 2008

1,5 år med dig! <3

Gårdagen blev mycket bra!
Först och främst vill jag återigen säga grattis till mamma som fyllde år igår :)
Jag jobbade mellan 09:45-16:15. Anna lastade ut saker på baksidan då det helt plötsligt kom en herrelös hund springandes emot henne. Anna frågade runt om någon kände igen hunden och när ingen gjorde det stängde vi in den på kontoret. Där fick den sitta tills polisen kom och hämtade den vid ca 15.00. Hunden var jättesöt, en svart liten sak. Om inte polisen hade kommit i tid skulle jag ha fått ta hem honom till mig över natten.

På kvällen blev det fotbollstittande hemma hos Flupp. Klänning var temat så det fick bli den silvriga med tillhörande långhandskar!
Trist att Sverige förlorade i sista minuten, men får vi minst oavgjort så kommer vi vidare iaf :)

Jag provade att spela guitar hero hemma hos Flupp, det var riktigt roligt. Måste nästan köpa ett själv :)
jag var riktigt dålig, men det var roligt ändå!
Vi tog en taxi ut till Björkberg, hem till Lise-lotte. Där sjöng vi sången och hade skoj. Mycket vackert sjöng vi :)
Klockan 00:50 var jag så trött att jag gick hem. Det var mörkt, läskigt och mina fötter värkte, men hem kom jag. Klockan 01:13 kom jag hem!

Idag firar jag och Mattias 1,5 år! tänk så fort tiden har gått :)<3
Han är och spelar fotboll med några kompisar just nu, sedan skulle han äta pizza med pelle och få höra allt om hur studenten var. Jag ska vara ensam ikväll igen, undrar vad jag ska hitta på?!

Jag ingde precis till Milano pizzeria och beställde en kebabtallrik. mums!
När de svarade sa jag "ja, det här var...ehmm..jag skulle vilja beställa!" jag höll på att säga "ja, det här var alexandra från JYSK i Hudiksvall", det hade ju blivit lite knasigt Nu ska jag iaf gå och hämta min mat så att jag kan bli mätt. :)

Hörs!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: