lördag 10 maj 2008

Saknar mina föräldrar

Jaani, stranden var härlig den!
Vi åkte till samma tjärn som förra helgen. fikade, solade och hade det mysigt!

När vi kom hem tittade vi på några avsnitt av OC som Mattias hade laddat ner. Jag har aldrig följt den serien så för mig är alla avsnitt nya. Ganska okej fakriskt :)
(om ni undrar så är vi på säsong 4 nu!)
Mitt i filmen fick jag en supergråtattack!
Pappa skickade ett mms på en bild av mamma när hon sitter vid poolen i trädgården och solar. Jag saknar dem så!
Sommaren i Ödeshög är underbar, det är härligt att sitta i solstolarna i gräset och kunna ta ett dopp när man vill. Här har jag inte ens en balkong.
Från 1942kvm trädgård till 0kvm! hur kul är det? inget faktiskt!

Jag hade tänkt boka en resa ner till dem nu på onsdag, men nu visar det sig att vi ska hämta Eskil i Järvsö på lördag och det vill jag inte missa. Trist att åka ner bara för onsdag till fredag. Vill inte göra en sådan där kort visit igen!
Jag kan inte åka tidigare helelr eftersom jag ska klippa håret/ha middagsbjudning på måndag och jobba på tisdag. Annars hade jag kunnat åka som på måndag!
Ska väl ringa till dem iaf och prata en stund!


Ikväll är mina kära väninnor på Engmans kapell på Radjos. jag, som inte är 23 år, är för feg för att försöka komma in. Jag får klara mig själv här hemma medan Flupp får träffa sin älskade Pär Engman! ;)
(jag kan ju hälsa på honom när jag hämtar kissemissen på lördag:P)


Mattias funderar på en NY (eller ja, nyare) toyota celica, men där säger jag STOPP! Jag vill inte bli förknippad med Göran, för det är väl en sådan han har? :P

Nä, nu ska jag vila en stund tror jag!

Sommardyrkare,
Alexandra lindgren
Tänk, det är snart ett år sedan jag körde ner i diket med bilen. Dags att köra på samma väg igen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh, Kapellet var underbart! Jag är käääääär(are)!!!!