lördag 31 maj 2008

alkoholiserad afton

nej, nu är det stress som gäller.
Om ca 10 minuter ska jag infinna mig i Walles trädgård tillsammans med Flupp. Walle den svikaren åker till iggesund ikväll, men vi klarar oss väl själva antar jag.
dagen till ära är jag iförd den vita klänningen jag köpte i nian. Väldigt liten och kort, men det får gå. Det blir till att hålla in magen ikväll, på riktigt!
Lite alkohol i kroppen så är det problemet bortglömt :)
Håret har jag satt upp i en liten slarvig frisyr, alltså inte det vanliga rufset jag brukar ha när jag går ut. det blev somrigare såhär :)

Det var någon blueskväll på August idag så vi får gå på Stadt. OM vi går ut vill säga, vi kanske nöjer oss med att vara i Walles trädgård och dricka alkohol, spela kubb och yatsy. det ska bli så trevligt så!


idag jobbade jag mellan 11-15, jobbigt som tusan. Det var hur mycket folk som helst, vilket betyder STRESS!
nu är helgen fri och jag ska ha roligt och slappna av. Jag behöver det för min envisa förkylning som vägrar släppa taget om mig.

Nä, nu ska jag packa dricka och ta fram pengar. Sedan bär det av några meter :)
Ha en trevlig kväll allihop!

sommarfin,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: