onsdag 23 april 2008

Soldyrkare

Om lite mer än 1 timma är det dags för Gray's anatomy, jag har längtat! i två veckor har det haft uppehåll pga hockeyn, men nu är det dags igen :)
Vet inte om jag ska titta på premiären av Frusna män söker kärlek, tycker att sådana program är lite tramsiga. Likadant bonde söker fru och ensam mamma söker (eller vad det nu hette?!).
Jag kanske ger det en chans, vi får se!


Idag har jag tvättat tre maskiner med tvätt. Medan jag väntade på att de skulle bli klara satte jag mig på en bänk ute och läste i min (systers) bok "djungelbarn". Det blåste lite idag, men det hindrade inte mig.
Solen är verkligen underbar, tur att den finns!
Liite färg i ansiktet börjar jag få också :)

Två timmar satt jag där ute, sedan kom Mattias hem. Då lagade jag paj och han gjorde en god sallad.

Nu har vi precis tagit ett varmt bad, det var skönt. Fast mina naglar gillade inte riktigt det, den rosa färgen försvann på vissa ställen. Måste nog måla om mitt nagellack :/
Det blev ingen promenad idag, jag orkade inte vara så nyttig. imorgon kanske?!

Nu ska jag göra min dagliga bloggrunda, sedan ska jag titta på tv.

Solbarn,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: