fredag 25 april 2008

sladdlöst=skit!

Det är faktiskt inte vidare roligt at gå hemma på dagarna. Okej om man hade en massa pengar, då kunde man ju shoppa eller så. Nu sitter jag här hemma och ha trist!
För att få något att göra tog jag bilen av gav mig iväg på en sväng. Först hamnade jag i en butik där jag köpte presenter till midsommarswappen på AOS forumet. Sedan åkte jag till Ica (där hela stan var förövrigt) och handlade lite. Det blev mjöl, socker, grädde och annat smått och gott som man kan ha i en tårta. Just det, i en tårta!
jag hålelr nu på att baka en rosa gräddtårta i form av ett hjärta till Mattias. Han vet inte om det så vi får se hur glad han blir när han kommer hem :)
Den ska prydas och bli fin, just nu står tårtbottnen i ugnen. Jag bakar den nämligen själv :)
Jag ska lägga ut en bild på den sen när den är klar :)

Om ca 30 minuter ska jag börja med maten. Idag blir det köttbullar/biffar här hemma!

jag vet inte vad som har hänt!
mitt tangentbord fungerar inte. jag trycker på "connect", men inget händer. jag bytte batterier, men inget funkar ändå! just nu skriver jag med hjälp av skärmtangenbordet. verkligen jobbigt ska ni veta!

nej, nu ska jag fixa klart tårtan...


sladdlöst=skit,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon bor vanligtvis i Hedemora och kommer till Hudiksvall en del helger, nästa gång sista helgen i maj. Om du vill kan du få hennes nr, så kan ringa och boka en tid till den helgen. Man får välja på en halvtimme eller timme. Jag var där i en halvtimme. Det kostade 300 kr och det var värt varje krona! Jag ska leta upp hennes telefonnummer -Har det hemma hos mamma.