tisdag 22 april 2008

Promenix

nu sitter jag här och laddar för fullt!
Två tunnbrödsrullar med skagenröra och salami (salamin passade tyvärr inte riktigt in) och en mugg med nyponsoppa har jag slukat nu. Nu återstår bara att tvätta av mig lite grann och sedan klä på mig träningskläderna. Idag ska jag nog ta shortsen, fast jag vet inte :/
Folk tycker väl att jag är knasig om jag springer runt i shorts när det bara är 8-9 plusgrader ute. (det kommer bli varmare framåt dagen, var så säker). Det får nog bli Mattias svarta byxor idag igen( som han förövrigt älskar när jag lånar...inte)
Idag ska jag ha på mig min stegräknare så jag kan se hur långt det verkligen är jag går. Jag tror nog att det är längre än vad det känns som(hoppas det iaf, trist om det vore mindre).
När jag kommer tillbaka från promenaden ska jag ge er exakta meter. eller km iaf, får se!

Igårkväll kom Larsis och Bozze hit, det var trevligt. Vi tittade på bilar över internet, men hittade inget vi var sugna på.
Ikväll ska det bli tvtittande. Ugly Betty och Desperate housewives, kan det bli bättre? nej!!!

Som sagt, tvätta mig lite och sedan ge mig iväg.
hörs när jag komemr tillbaka och har varit superduktig och nyttig! :)

Ut och gå,
ALexandra Lindgren

Inga kommentarer: