tisdag 8 april 2008

Kattunge köpes

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket tyvärr.
Jag lagade våfflor till middag, mycket populärt :)
4 kort scrappade jag så nu har jag en hel hög här hemma, trevligt.

Efter att vi hade ätit åkte vi till Fritidsvaruhuset och tittade på deras anslagstavla ifall det fanns någon kattunge tillsalu. Tyvärr fanns det inte det!
Då åkte vi vidare till Rogsta, Mattias mamma, och lämnade tillbaka väskorna som han hade lånat när han skulle åka till Italien.
Kom precis hem därifrån!

Tittade på mobilen (som jag hade lämnat hemma!) och såg att Fluppan och Anna-Karin hade ringt. Jag ringde upp Anna-Karin, men hon svarade inte. Mycket dumt eftersom det gäller jobb.
komiskt, Anna-Karin x 2 hade ringt :)
Förhoppningsvis hör hon av sig igen, jag vill ha pengar!

Vi(jag och Mattias)letar förgäves efter en kattunge. Vi vill ha en kattunge som är 12 veckor gammal, precis i rätt ålder för att få tas från mamman. En hankatt ska det vara!
Om det är någgon som känner någon som kan sälja en kattunge till oss vore vi väldigt tacksamma. Ni får gärna höra er för lite överallt, tack!
Jag bor inne på www.ht.se, www.blocket.se och www.hudiksvallstorget.se för att se om någon har lagt ut en annons. Tyvärr är det ingen som gör det. Men som sagt, hör er för och berätta sedan för mig. En vanlig bondkatt bör ju inte vara så svår att få tag på tycker jag!

Nu börjar ett tv-program som jag vill se alldeles strax, bäst att sätta sig i soffan.
Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

Katt köpes,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: