fredag 4 april 2008

Hemmafrun

Hej hopp, här sitter jag!
Just nu luktar det nybakat i hela lägenheten, jag har gjort mig till och bakat. yes!
Mockarutor och Märtas sneda chokladkakor(vem kom på det namnet?!)



Jag var på Ica Träffpunkten idag och handlade lite ingredienser. tänkte även kolla om mitt brev (scrapbooking!!!) skulle ha kommit. Tyvärr hade det inte kommit så jag får allt vänta en halvtimma till. jag har ju fått avin idag så jag lät ju åka dit vid 15.00! :)

Nu har jag tjatat så himla mycket om diskmaskinen och bokhyllanutan att visa dem för er. Ändring på det!
I bokhyllan står nu alla mina scrapsaker (jag vet, jag har inte precis mycket). Det där trista grå partiet bakom diskmaskinen och blandaren ska vi göra något åt. det kom fram när vi slet bort "mjölhyllan". En vacker dag ska det spacklas och målas, vänta ni bara!



Så ser det alltså ut här hemma!
Sen så har jag ju faktiskt planterat lite örter i köket också. Nu väntar vi med spänning på att det ska börja växa upp något ur krukorna. Våra små familjemedlemmar (som vi senare ska äta upp...mohahaha).



Igår förlorade Timrå mot HV71 (som jag sa från början. de vinner hela skiten :P).
Mattias hade en mycket dyster min hela kvällen, tyckte nästan lite synd om honom. Sånt är livet, man kan inte vinna jämt.
Nu är frågan bara hur det ska gå i finalen?!
bryr jag mig egentligen?
Timrå hade iaf världens sötaste supporter igår. Finns nog ingen sötare, han är så himla go! <3



Imorse( vid 05:40) skjutsade jag Mattias till Näsman. De skulle åka till Stockholm på Älvsjömässan. Gud vad mässor han åker på nu. Självklart hade han öl med sig, det har ju blivit en klassiker nu :P
Han kommer hem ikväll vid 20-21 någongång. Då får han smaka på mina kakor som förhoppningsvis bli goda!

Det blev mycket bilder i det här inlägget, kompenserar för alla inlägg där det inte har varit några biler alls.
Nu ska jag kolla ugnen så att mina kakor inte bränns.
Sedan blir det ica och scrapbooking :D

Hemmafru?!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: