torsdag 24 april 2008

Fler brevbärare till Hudiksvall!

Jag röstar för fler brevbärare i Hudiksvall!
Nu är klockan 14:47 och jag hör posten ramla in genom brevinkastet. är det inte helt sjukt att posten komemr vid den här tiden? ska inte den komma runt 11-12 på förmiddagen? Det är eftermiddag nu!
För ett par veckor sedan kom posten alltid vid 10-12, men nu verkar de har bytt brevbärare igen. Visst, de har ett väldigt slitigt jobb när de får springa upp och ner i alla trappor och cykla mellan varje ställe, men klockan 14:47?
nej, det här accepterar jag inte!
Posten måste anställa fler brevbärare, och det nu!

jag ska skicka ett mail till dem om detta!


Nu har jag kommit hem från min promenad med Flupp. det var mycket trevligt och vilket väder! hur fint som helst! (fint som snus som pappa skulle ha sagt!)
Nu ska jag nog gå ut och sätta mig i solen och fortsätta läsa min bok. Det hade varit tervligare med en mer lättläst bok kanske, men man tager vad man haver ;)

Fler brevbärare,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: