måndag 21 april 2008

En underbar vandring

puh, det var en jobbig timma. fast väldigt fin!
jag har varit ute och gott i solskenet, en underbar dag!
Jag tog på mig Oldsmobiletröjan jag har fått av pappa någongång och Mattias svarta byxor. Jag borde ha tagit shortsen!


Jag gick en liten bit på breda gatan och sedan svängde jag av mot berget( vad det nu heter). sedan gick jag på en liten smal väg som gick förbi ett stall. Jag njöt verkligen när vinden förde med sig hästdoften till min näsa. jag tror att det hänger i sig från den tiden då jag red. mellan 6-års och sexan, 6 år! (mycket sex här!)

Jag kom fram till den stora vägen(som går mallan OK Öster-Albert och herbert) och gick hela vägen bort till OK Öster. Sedan svängde jag av mot hamngatan och gick tills jag kom fram till den sista backen, den upp mot långgatan.
Efter en timma är jag hemma igen. Härligt!
det var verkligen underbart att vara ute idag :)

Nej, nu ska jag scrappa en stund sedan ska jag duscha. När Mattias komemr hem vid 4 ska vi åka till Kvantum och handla mat. det är nämligen supertomt i kylskåpet!

hej hopp,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: