fredag 7 mars 2008

sjuk, sjukare, Alexandra

Här sitter jag och snorar!
en riktig förkylning har jag tyvärr åkt på.
idag, när jag var ledig, hämtade jag mina fotografier som var färdiga. över 100 stycken, nu ska det scrappas!
Jag gjorde 3 layouter, mycket fina!

Sedan har jag bara tagit det lugnt, orkar ingenting.
första fryser jag, sedan svettas jag. jag undrar om jag komemr att överleva natten?!

Imorgon jobbar jag mellan 09:45-16:15. Hur ska jag klara av det?
efter det ska man göra sig iordning för utgång. (ladda med snorpapper i handväskan!)
vi ska ut och äta på Texas, sedan blir det utgång. Det kommer garanterat bli en rolig kväll, även om min hälsa sviker lite. Elin var tydligen också sjuk så vi får snora ihop :P

var, hur och när ska vi träffas imorgon? Utanför Texas? hemma hos Elin, mig, Flupp eller Helena? jag vet ingenting!

Nu har jag och Mattias tittar på alla avsnitt t om nr 7 av Grey's anatomy. Mycket bra serie!
vi kunde inte vänta tills det kommer på tv så vi laddade ner det. Det händer så himla mycket i den serien! bra serie!

I onsdags var Larsis och Bozze här. Bozze tappar vinterpälsen nu så vår svarta matta i hallen är inte längre svart. :P
tur att jag inte hade städat innan de kom då!

Nu ska jag få mig något att äta, sedan ska jag bara ta det lugnt. orkar inte göra något, orkar knappt vara mig själv. blä för förkylningar. det värsta är att jag blir ordentligt sjuk när jag blir det. jag ä inte sjuk ofta, men när jag blir det så är det allvar. den här förkylningen, om jag känner mig själv rätt, kommer hålla i lång tid. min näsa kommer vara helt förstörd och hela jag kommer att må skit. det kommer vara synd om mig ett bra tag framöver!
bara så ni vet :)

Have a nice,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: