lördag 8 mars 2008

Party on!

nu sitter jag här och laddar upp inför kvällen.
ikväll ska vi ut!!! :)
hoppas på mycket folk, men det lär det ju vara.

jag funderar på om jag ska raka benen eller inte?! mina strumpbyxor är vääldigt tunna (nät!) så man vet ju inte om håren "sticker ut". jag har inte rakat benen på jättelänge. Men å andra sidan, vem ska titta noga på mina ben?
nej, jag tror att jag är lat och sparar vinterpälsen lite!

jag har bestämt vad jag ska ha på mig nu iaf. Det får bli jeanskjolen (har inte haft den på över ett år nu!!!). till det ska jag ha nätstrumpbyxor och ett svart halternecklinne. då visar jag min fula rygg, men det gör inget känner jag. det är knyt i nacken på det, långa svarta sidenband. man kanske skulle ha sidenhandskarna till det? vore lyxigt :P
svarta stövlar blir pricken över i.

Tror att jag ska börja göra mig iordning direkt. Öppna en xider och sminka mig. vore skoj att ha partymusik att lyssna på, men Mattias tittar på film så jag får ha det tyst. jaja, det kommer fler gånger :)

Hoppas att maten på Texas blir god idag :)
nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
vi hörs eventuellt inatt!

Party on,
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så kul!

Jenny sa...

tjabba! har du fler skojjiga bilder från studenten? då får du gärna skicka dem till mej :) Hoppas du mår bättre snart! själv har jag åkt på ögoninflammation! haha, fast det är bättre nu.. puss puss