tisdag 26 februari 2008

terapi?

Jag klarar inte det här längre känns det som. Han går mig på nerverna!
idag har jag knappt pratat med honom, försökt att inte vara så trevlig. han pratar och babblar ändå, han ger sig inte. han tror att vi är bästa vänner!
jag klarar inte av honom. ska jag (och de andra på Jysk) behöva lida 10-18, måndag-fredag tills den 20 april?
hoppas jag slipepr aöka hjälp efter den perioden!
jag menar, han visste inte ens att han skulle fästa handtaget på lådan fast han just hade monterat den. han trodde det skulle fästas på någon annan list som inte hade med lådan att göra. han kan seriöst inte ha alla hästar hemma!
nog om honom, blä!

idag jobbade jag mellan 8-18.
började dagen med att inventera massor av lampor och batterier. det var jobbigt, men gick ganska bra. efter det stod jag i kassan, dammade möbler och lite smått och gott. dagen gick ganska fort trots allt!
imorgon jobbar jag mellan 09:45-19:15.
efter det ska jag till vaccinationsmottagningen och ta en spruta. en havrix spruta, den andra dosen!
jag är livrädd för sprutor så vi får väl se hur det blir imorgon! tänk på mig vid 20.00!


Nu har jag precis kommit hem efter ett puls/medelpass på F&S. Skönt att röra på sig, det blir ju inte så ofta nu när jag jobbar så mycket. man vill ju inte precis tacka nej till arbete, pengar!

Nu ska jag läsa mina mail och kika på mitt favoritforum www.alltomscrap.se. vem vet, någon kanske har skrivit nå nytt? :)

Med ont i fötterna,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: