tisdag 19 februari 2008

grattis till körkortet!

just nu är jag nog Hudiksvalls tröttaste människa?!
jag och Mattisa har precis suttit och tittat på "Mina jag och Irene". Efter det slappade vi mest, skön kväll!

Tidigare idag jobbade jag mellan 12-18. skulle egentligen ha jobbat till 16, men P-O var sjuk så jag tog hans pass. mer pengar till mig!
imorgon jobbar jag mellan 12-16!
Det var jättesegt idag, fanns knappt något att göra. jag stod i kassan och glodde på folk. jag köpte nya handdukar också, vi har kampanj på det nu. två 100x150 och 3 st 50x70. mörkgrå, passar bra ihop med det röda duschdraperiet och den röda mattan!
Jag fick det på personalrabatt också, betalade 195 kronor. det var mycket billigt, egentligen skulle det ha kostat 244, på kampanj alltså. ordinarie pris är mycket dyrare!


Idag gjorde jag en ny blogg som bara ska handla om mitt scrappande. mycket spännande!
där kan andra scrappare kika och få inspiration och framförallt ge mig inspiration. det tycker vi om :)

Ola och Robin Sköld klarade sina körkort idag!
grattis grattis!


Nej, nu ska jag sova, jobb imorgon igen!

Tjing tjong,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: