onsdag 13 februari 2008

den nya frillan

Idag var jag hos frisören!
Therese hade verkligen rätt, Carina på Trudes frisörer ÄR verkligen bra. hon hade egna idéer och fick mitt håt att se bra ut. För en gångs skull är jag nöjd med färgen. Nu är det inte guldaktigt längre, mer ljust. Härligt!

Jag köpte även en produkt ut Tigi-serien, en "small talk".
jag ska ha den i håret innan jag fönar det. får se hur det blir att ha den istället för det traditionella mousset.
den som lever får se :)
jag är nu ett vackert hår rikare, men 1539:- fattigare!
det är verkligen hutlöst dyrt att klippa håret här i staden iofs köpte jag hårprodukten, men den kostade #"bara" 229:-
jaja, jag var väl värd den här hårbehandlingen trots allt :)



visst är det läckert?
hehe, jag har håret uppsatt där, det ser inte ut så.
fast erkänn att jag faktiskt skulle passa i en sådan frisyr?
Mattias tyckte att det skulle vara för kort, men jag tycker att det är ganska snyggt!


Efter att jag hade klippt håret var jag inne en sväng på H&M. Där köpte jag en alla hjärtans dag present åt Mattias. han vet inte om det :P

Jag var även inne på Gina tricot en sväng. de hade fått in jättemycket snygga kläder, lite roligare kläder. Synd bara att jag inte har några pengar kvar nu. Jag måste bli bättre på att spara!
nu när vi ska skaffa en kisse och allt :)



Just nu sitter jag iförd en handduk, vi har precis tagit ett bad. det var jätteskönt nu, vi har inte så varmt här inne för tillfället. Knappt 21 grader! (mor och far tycker säkerligen att det är varmt!)

Snart börjar säsongspremiären av Grey's Anatomy, gud så bra. Jag ska sitta fastklistrad vid TV:n då. lovely!


det blev ingen träning idag heller, jag kände mig inte alls pigg när det var dags. Jag kände mig seg och lite hängig. Nu är det bättre som tur är!

Imorgon är det alla hjärtans dag!
ska bli spännande att se vad Mattias har hittat på OM han har hittat på något!
Nu ska jag titta på när han spelar Call of Duty 4.

Tjong tjong,
Alexandra Lindgren


Det är så här jag ser ut numera! ingen superskillnad, men lite!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt att du blev nöjd. Håret ser supefint ut!