lördag 5 januari 2008

Äntligen dags!

Igår jobbade jag på Jysk mellan 12-16. jag ville inte gå hem kände jag, jag älskar verkligen att stå där i kassan och klippa tyger. det är nämligen vad jag håller på med mellan kunderna, klippa tyg! jag mäter ut 2, 2.5 eller 3 meter långa tygbitar som vi sedan säljer som stuvbitar. det känns så avslappnande att klippa :P
jag är lite galen!


Igår gjorde mattias enchiladas till oss, mycket gott :)

bildbevis!


Idag klev vi upp vid 10, sen begav vi oss till staden. Mattias tog äntligen ett fotografi till körkortet, han har gått med den där lappen i ett år snart. det hade jag aldrig klarat av, tur att man tar fotot samtidigt som man gör uppskrivningen i Östergötland! :)

Sen gick vi till carlings och köpte en tröja till mattias. på mq köpte han kalsonger, jag köpte ingenting. om jag ska ha råd med ett halvårskort på F&S så måste jag tänka ekonomiskt! :/


på tal om F&S!
på måndag är det äntligen dags att röra på sig igen, ett medelpass med elin! :) finally! härligt!



nu är Mattias hemma hos kalle och hälsar på. de har ju inte träffats på ett tag nu. han passar på när Bacon är i stan!
eftersom jag är själv funderar jag på att sätta mig framför tv:n med en skål fylld av ostbågar. äter flötig "mat" nu innan träningen :P
gäller att passa på!


Det där jag sa, i den första bloggen 2008, om att det skulle bli ett spännande år. nya vänner - hej therese :)


nej, nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta mina jeans som jag har tvättat. Sen blir det som sagt ostbågar och en film!
Trevlig lördag!

Alexandra Lindgren - Äntligen dags!

Inga kommentarer: