onsdag 9 januari 2008

Framtid!

Nu är vi igång på riktigt!
i måndags blev det ett puls/medel-pass på F&S. igår ett puls/bas och imorgon ska vi köra dubbelpass.
Sommaren närmar sig snabbare än man tror så nu gäller det att sätta igång!
Imorogn blir det som sagt dubbelpass, medel vid 18.00 och core vid 19.00.
att jag komemr vara helt totaldöd efter det är inte en fråga, det är ett faktum!
Härligt!
Sen på söndag blir det aerobicspasset vid 16.30!
Elin och jag ska bli snyggast i stan :)


På fredag ska jag, Mattias och Elin gå på bio tillsammans. eventuellt skulle Sofia med också, det får vi se. Roligt att göra något mer än att träna tillsammans!
National treasure ska vi se, den har ju premiär då.
bokade biljetter idag så att vi vet att vi får plats!
ska bli skoj!


Idag har jag inte gjort så mycket vettigt!
jag har legat på soffan och läst "den vita massajen".
sen lagade jag lasagne till mattias kom hem från jobbet. smakade tyvärr inte så mycket :/

Sen ringde jag hem till min kära familj nere i Östergötland. Pappa fyller 46 år idag!
grattis grattis!

han hade fått mitt brev idag iaf. jag gav honom ett presentkort på sf-bio för 300 kronor. då kan han och mamma titta på film någon gång! mysigt för dem!
sen pratade jag med mamma i 1½ timma. om allt möjligt, träning, mammografi, resor och Ulli. roligt att prata med henne lite då och då!
gör man egentligen på tok för lite!

Martina skickade ett sms igårkväll och undrade om vi ville komma på Milos dop. jag känner att jag inte riktigt har råd med det tyvärr! det hade varit roligt att se sin lilla systerson bli döpt. får träffa Milleponken en annan dag! och farfar för den delen, det är ju han som döper barnet.

Nu sitter jag i väntans tider!
ska spelet hinna komma hem innan jag går och lägger mig eller måste jag vänta till imorgon? sehr spannend!


ibland önskar jag att min mamma och pappa skulle ha döpt mig till något mer ovanligt namn. visst, Alexandra heter väl inte var och varannan människa(11362har det som tilltalsnamn!), men det skulle vara kul att heta något kul. typ kajsa. eller doris. Doris är ganska fult när man tänker efter, men det sticker ut!
Min framtida dotter ska nog heta Doris. eller Astrid. eller Bea. Bea är fint (om man inte tänker på såsen!).
jaja, den dagen den sorgen(?).


Nu ska jag lägga upp lite nya bilder på bilddagboken (lillastemig).
ha det bra så hörs vi imorgon. då kan ni räkna med att jag är totalt heldöd efter dubbelpassen på F&S!

Ciao!
Alexandra Lindgren - framtid!

Inga kommentarer: