tisdag 4 december 2007

But in my heart it's spring

Hejsan hoppsan!
idag mår jag bra, idag är jag på topp :)
härligt!

Idag var jag på Jysk och köpte värmeljus. fick ganska mkt tider faktiskt :D
jag jobbar på lördag, sen skulle jag räkna med HELA vecka 50 :D:D:D
sen var det lite strötider i nästa vecka..eller ja, 10, 11 och 13 december. härligt värre! money!!!

sen gick ja in på dollar å köpte toapapper å alla dessa 10-kronors julklappar till släkten. haha ;) hoppas de blir glada för skiten ;)

sen tog jag Ancan å gasade på mot stan. körde förbi polisen,. varför blir man alltid lite nervig när man är nära en polis? varför tittar man verkligen så att ljuset verkligen är på, att man kör på rätt sätt och att allt är perfekt bara för att polisen är i närheten? jag måste vara FÖR BRA uppfostrad ;)

jaja, iaf! jag parkerade över Fyren och gick sedan och köpte julklappar till mattias.
var jag köpte dem kan jag inte säga IFALL han mot all förmodan skulle läsa min blogg. eller om nån annan människa skvallrar:P man kan aldrig vara säker nowadays.

sen smet jag in på Illbattingar å köpte en present till Milleponken.
kan inte skriva vad nu heller, martina kanske glanar. :)
fixade förresten en klapp till martina idag också, skönt att ha det klart.

Nu är det bara(?) mamma, pappa och jimmy kvar! å larsis då om han ska med. :)
almost finished :)


sen åkte jag hem och slog in dessa julklappar. mattias klappar har jag dessutom gömt så han inte ska kunna klämma ;) lyssnar på julmusik och får upp själva stämningen, så som det ska vara. christmas! :)
hoppas bara att han vill fira jul med mig nu:/
han vill inte lämna sin pappa ensam såklart. klart han inte vill det!
MEN jag har sagt att Larsis är mer än välkommen hem till mig och min familj. skulle bara vara roligt att ha dit honom. de behöver fira en RIKTIG jul..en med mysiga traditioner! :)
skulle vara bra för dem!



mattias ska prata med sin pappa om det ikväll. om de följer med tar vi antagligen en bil, men om jag åker ensam blir det dyyyra pengar på en tågbiljett. visst, bra för miljön men TOKDYRT nu i juletider!


Undrar om det blir någon träning idag. vi sa att vi skulle träna, hoppas det blir av. såg igår, när jag satt hos frisören, att jag har fått supertjocka kinder. Kände då att jag MÅSTE träna.. men när jag kom hem vräkte jag i mig ett halvt paket marylandkakor. så typiskt mig :(

jaja, om det blir träning så blir det bra! :)
jag tänker byta om å stå här ute å vänta iaf :P


It may be winter outside
But in my heart it's spring

How much joy and pleasure baby
Can one guy bring

Winter nights can be awful cold
Without someone to hold
But when I have you next to me
Baby, I'm in ecstasy

It may be winter outside

But in my heart it's spring
How much joy and pleasure baby
Can one guy bring

Inga kommentarer: