onsdag 7 november 2007

Hon som längtar hem

Då sitter jag här då, i lilla Ödeshög. Jag längtade efter att åka hit, men varför? Visst, det är jättekul att träffa min familj igen. Vänner har jag inte träffat några än, men snart så! imorgon blir det Ullared med mamma också <3

När tåget anlände i mjölby var det kul att se mamma å Ulli. Sen när vi kom till ödeshög började mamma prata om att den hade sålt sitt hus, den killen hade byggt parkering och att man hade grävt ett stort hål mitt i vägen. wow, big news!

Det händer verkligen ingenting i lilla ruttna Ödeshög! jag kände direkt att jag inet kände mig hemma här, att det inte var mitt hem.

vad fort det går egentligen. Har bara bott hemifrån i ett par månader, men känner redan så! Lustigt!


Igår kom iaf Martina hit med sina barn, det var kul! Vi satt å snackade en massa skit, sen gick vi ut med Ulli. Jag drog barnvagnen, fatta coolt!
Jag diskuterade livets alla problem med lille Milleponken. Tänk så lite man visste när man var barn. skönt!

Idag har jag bara degat änsålänge. Ska åka till jenny å följa med henne å handla mat. varken hon eller adam har körkort så man f¨år ju ställa upp:P snäll som jag är! :)
Titta på deras lägenhet ska jag göra å!
Imorgon blir det som sagt Ullared å shopping!!! :)


Idag fyller kristine år!
grattis gumman, på lördag blir det party!
party som aldrig förr <3
ÄLSKAR DIG!!! <3


jag saknar dig Mattias!
och jag älskar dig!


Nä, nu måste jag skynda mig. Ska vara hos Jenny vid typ 5.
det tar faktiskt 20 minuter att köra dit..i mörkret :(

ha det bäst!


Alexandra lindgren - Hon som längtar hem

Inga kommentarer: